2013-02-01

Plötsligt kom inspirationen tillbaka, det började klia i fingrarna. Så ja här är jag igen efter ännu ett uppehåll. Just nu sitter jag på tåget från huvudstaden påväg hem. Ett panik besök för att hjälpa syster med den yngsta av syskonbarnen. Sjukdom kom ivägen så dagarna blev inte som planerat. Men besöket var trevligt ändå. Men tyvärr hann jag inte träffa min kära
broder då han jobbade. Blev ett besök på Da Matteo och lite god mat med syster istället. Kvalitets tid. Men årets mål är att besöka et antal huvudstäder runt om i världen så ja nummer ett är avklarad.

Gör det du vill och inte det du måste..
Önska, hoppas och drömm!
I fantasin finns inga gränser.
Vart vill hon, vart ska hon, vad gör hon..
Det som är oväntat är det som överraskar.
Låt då vara då.
Önska, hoppas och drömm!



Kommentarer
Postat av: Batman

Diggar den sista versen grovt :)

2013-02-02 @ 04:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0