2012.03.24

Livet kan förändras på ett ögonblick och det har det gjort. Jag har slutat skolan och har börjat på Espressohouse som barista. I onsdags var det klappat och klart, så jävla sjukt men ändå roligt. Sista tentorna är gjorda pch det är skönt även om det var ett tufft beslut. Jag visste vad jag ville men det var svårt ändå. Jag är sjukt glad att jag vågade och har möjlighet att testa något nytt och börja om. På tal om förändringar så sitter en nära vän till mig nu på en flygplats i London och är mitt uppe i en flytt. Nytt land, nya människor och nytt jobb. Vi blir vuxna vare sig vi vill eller inte. Det är tråkigt att han åkt men samtidigt väldigt roligt och spännande. Ett nytt kapitel börjar, det är bara att börja skriva.

Jag kommer sakna dig <3


Kommentarer
Postat av: Marjo

Kul att du har en blogg:) den ska jag börja följa. Kraam

2012-03-24 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0