Söndag 22 januari 2012

Hej!
Det har gått ett par veckor på det nya året och mycket har hänt. År 2011 var ett bra år med både upp och ner gångar. Om det aldrig blir dåligt då kan det inte heller bli bra. Denna vecka har jag tränat 4 ggr med Angelica och om ett par timmar ska vi testa Afrodans för första gången, spännande! Jag tror jag ska börja blogga igen var längesedan men det kan vara kul att skriva av sig ibland. I fredags myste jag och Angelica efter Sh´bam med chips, dip och drink. Det var en härlig kväll. Igår gick jag på stan med Isabelle och istället för bio blev det middag på en trevlig tapas restaurang vid Biopalatset. Helgen har vart händelserik må jag säga. Idag har jag pluggat, lär bli så de kommande söndagarna. Jag måste ju hinnafå in plugget mellan träning och jobb eller kanske att jag ska hinna få in träning och jobb mellan allt pluggande. Nya kurser nu iaf vilket känns kul. Vi startar på ny kula igen.
// S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0