Onsdag 2012.01.25

Hej igen! Idag har det vart en bra dag! Fick sålt mina kursböcker vilket gjorde mig gott. Efter skolan träffade jag Anna och Isabelle för att fika, tanken var starbucks menkön avskräckte oss.Vi valde espressohouse istället och tar starbucks någon annan gång, kaffe är ju ändå kaffe. Hann med ett snabbt besök hos Sandra och en snabbis behandling, haha. Det går bra nu. Tyvärr har jag åkt på en förkylning så blir te och pluggdag imorgon och träning, jag ska träna om inte förkylningen blivit värre. Fikan med Isabelle och Anna var mysig det är inte ofta vi tre hinner träffas. Det blir så när man lever sitt eget liv, tyvärr. Men idag hann vi med mycket prat, det har ju hänt en del. Vi tänkte tillbaka på studenten och skolan och fick några härliga skratt men så pratade vi även om resor och aupaire. Jag håller tummarna att Isabelle kommer iväg till London snart och jag avundas Anna som ska till Thailand och kan njuta av värmen medan jag är kvar i kylan.Nu hoppas jag att det blir en varm vår!
// S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0