2012.02.13

Så var det söndag igen. Om en vecka sitter jag, Angelica och Sofia i Stockholm. Åh vad kul det ska bli, kul att träffa Petra och Peter samt få leka med lilla Arvid som bara växer och växer. Haft en okej helg men blev lite magsjuk i fredags vilket har gjort att jag tagit det lugnt och pluggat lite. Ska plugga snart igen men behövde en paus. Veckan som gått har varit intressant och nervös men det gick bra till slut, skönt. Nästa vecka blir spännande får se hur det blir.. Ikväll blir det veckans sista träningspass med hjärtat, afrodans vilket är riktigt roligt. Jag börjar tröttna nu och vet att det ska inte kännas så här jag ska inte må såhär, det är inte bra. Jag ska klara det till sommaren men det är dags för en förändring. Kanske hjälper jobbet så att jag mår bättre men jag vet inte. Ska bli spännande att se vad studievägledaren säger på onsdag, hoppas jag har några alternativ. Det blir bra så småningom. //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0