2012.02.05

Sitter på vagnen hem efter en härlig kväll. Började hos Pernilla med mat och drinkar sedan åkte vi till tågvagnen där Erika och co höll till. Det blev många skratt och en hel del dansande. Jag, Pernilla och Olivia drog vidare till Valand och dansade bort ett par timmar till. En bra kväll men inget toppar förra helgen den lät glädja mig länge. Vissa dagar är helt enkent bättre än andra. Imorgon ska jag till Sandra så inget sova länge för mig men det funkar, några timmars sömn hinner jag få. Har jag ork blir det även träning imorgon, hoppas Angelica gumman mår bättre eller vilar och är frisk till nästa vecka iaf. Dags att sätta sig på bussen sen blir det sova för min drl. God natt!

\\S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0