Sista dagen på TP..

Fy fan asså.. Sista dagen idag, det har gått helt okej ända sedan jag sa upp mig. Men fan vad det känns i hjärtat nu, trivdes super bra och massa undrbara människor. Nu har jag lämnat det. men jag vet att vännerna behäller jag! men ändå i 5 månader har jag vart där 3 ggr i veckan nu bara poooof inte mer.. Jaja nu ska jag sluta gnälla, blir dags att riktigt satsa på skolan och träningen. Annars är allt bara bra med mig, igår träffade jag Angelica och vi prommenerade. Vi åkte till järntorget gick till slottskogen och sedan runt där. efter det ner till hemköp vid linne gatan köpte vindruvor och sedan gick vi bort mot haga. Där satte vi oss och åt på en lekplats och tittade på alla fina hus, så gammaldags. Efter det bar det av till stan och hemåt. En riktigt mysig kväll trotts några korta regnskurar. Imorgon  är det skola och sedan gymnastiken, najsbajs. Älsjar sådana dagar då jag kan springa runt i myskläder :D Nu ska jag nog leka lite med farmville och sedan nana kudde.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandreeew!

Jag saknar dig! Träffa dig i skolan och säga hej är inte samma sak som att umgås och prata med dig.



Det märks att vi har glidit ifrån varandra. Jag ska bli bättre att höra av mig utanför skolan. Skriv någon dag du är ledig! Kommer gärna hem till dig och bara är ;D



Du betyder fortfarande mycket för mig <3

2009-09-23 @ 01:37:26
URL: http://sandrawann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0