Orientering

Hej!


Ifag var det orientering i skolan, jag, Isbelle och Bea möttes upp i angered och åkte till vättlestugan tillsammans. Vi kom dit valde lätt bana och fick karta och papper, kvart i nio sprang vi iväg. Vi sprang en stor del av banan och det gick rätt fort. Vid kontroll nummer 2 ranlade Isabelle och blev lite lrerig... Vid tjugo i tio hade vi hittat alla kontroller och sprang tillbaka. Kvart i tio lämnade vi in lapparna och började gå mot bussen. Kort skoldag, ja tack :D Jag kom hem gjorde inte så mycket, åt och duschade och ja nu sitter jag här. Ska åka in till stan snart köpa lite grejer, lönen kom ju idag :D Äntligen blir de de desperatahemmafruarna, boxarna ska bli mina.. Det är helg och allt är bra!

Puss

Miss you.. <3

Kommentarer
Postat av: Beea - OM ALLT OCH INGENTING <3

det va roligt för en gångskull! :) tack för ja fick gå med er <3

2009-09-27 @ 20:48:39
URL: http://beewa.blogg.se/
Postat av: Beea - OM ALLT OCH INGENTING <3

det va roligt för en gångskull! :) tack för ja fick gå med er <3

2009-09-27 @ 20:49:56
URL: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0