Har inte skrivit på länge..

Hej!

Jag vet att jag är dålig på att skriva men jag har nyligen börjat skolan igen och haft jobbet kvar. Nu blir det mindre jobb och mer skola men imorgon drar barngympaledar grejen igång. Får se hur det blir. 2:an på gymnasiet känns helt okej jag ser fram emot att få göra klart skolan och börja leva mitt liv. Nu sitter jag och kollar på nätet vad serierna Desperate Housewifes sesongerna kostar och Grey´s anatomy. Hihih jag måste ju lägga mina spenderade pengar på något ;) Jag läste nyligen att inspelningen av SATC filmen 2 har börjat den ska finnas på bio den 28 maj 2010! Fast ja det datumet kasnke inte gäller för Sverige men vi får se.. Idag har jag köpt ett par skit snygga jeans och jag är super nöjd! Jag ska strax sminka av mig och lägga mig men är inte så trött började ju elva idag men imorgon blir det upp tidigt och hålla igång hela dagen. Från och med nästa vecka blir jag nyttig och träningen kommer igång på riktigt. Ska bli skönt! Jag lovar att updatera lite bättre och berätta om mitt liv. Denna helgen ser dock lite tråkig ut blir mest plugga och så ska jag på baskurs inför barngympaledar jobbet, hahah.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0