Desperata hemmafruar

Nu sitter jag och fräschar upp mittet inför nästa veckas sesongspremiär av tatata Desperate houswives :) Älska programmet, har just köpt sesong 1 som jag börjar kolla igenom. Tisfördriv. Imrgon är det skolfoto som gäller men ja det borde ju gå :) Igår var jag på stan med Ebba och handlade lite idag var jag på stan igen med Emelie, Isabelle och Kajza, belv en grå kofta från gina. Har inget mer att skriva nu uatn ska se klart mitt programm och sedan nana kudde.

Puss!


Jag är inte tom längre jag är inte vilsen utan har hittat min väg. Jag har blivit hel eller iaf nästan. Det är en härlig känsla som jag tycker om. Jag gör något för mig med mig. Med tiden förändras allt, tiden läker alla sår..

Jag tror jag saknar dig det är så det visar sig men jag vet att det är något annat. Det är en kännsla jag inte tidigare har känt.

Kommentarer
Postat av: Beea - OM ALLT OCH INGENTING <3

Dee e bra :D

2009-10-01 @ 11:48:43
URL: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0