Dags att ta upp skrivandet igen!

Heeej!

Det var evighetersedan jag var här inne och skrev.. Har dock fortsatt att läsa bloggar. Nu ska jag försöka att bli bra på att skriva igen. Ska iaf berätta lite om min helg. I fredags jobbade jag på TP, näst sista dagen känns konstigt att sluta på tisdag men som sagt skolan går före. Efter jobbet åkte jag till Angelica där det var fest. Massa trevligt folk, de flesta känner jag ju sedan innan :) En rolig kväll helt enkelt som slutade rätt tidigt. Igår då, alltså  lördag var jag med Madde vi var på tean dream och kolla på retarded bananas. Duktiga är de! Sedan drog vi hem till Madde igen, slängde i oss några mackor och åkte till Liseberg. Tatata där spelade ju Lillasyster. En rolig kväll fast jag hade ont i fötterna, nya högklackade skor och massa stå och gå är ingen hitt ;) Två dunder bra dagar! Idag har jag slappat framför tv:n, tittat på Biggest Loser, Idol och sedan satte jag på SATC filmen, lika bra varje gång :D LÄngatr till nästa film.. Lite duktig har jag varit också, pluggat lite och rensat garderoben, fast mest har jag latat mig. Nu sitter jag här och äter salta pinnar, ska strax läsa i min bok och sedan bara göra ingenting.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som du har haft en bra helg! I fredags var jag hemma och slappade och igår var jag på möhippa, riktigt trevligt. Min katt Kajsa går i vantans tider så snart blir det katbebisar =) Ärligt talat, om du vill tatuera dig och vet vad du vill tauera dig och om Irene tycker det är ok så kan jag ta med dig till Marko. Han är bäst i hela Göteborg. Ta en fika nån dag? Kram kram

2009-09-20 @ 20:53:33
Postat av: hanna

du har hunnit med en massa :D

2009-09-20 @ 20:54:11
URL: http://hanzki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0