Mys fika med Lasse!

Hej!

Idag ver en kort dag i skolan bara två lektioner, gött tänkte jag då hinner jag hem plugga lite och sedan träna. Feeel blev ingen träning för mig för jag är förkyld så sov lite istället och tittade på första säsongen av DH, nostalgi xD Jag var lite duktig sedan också, läste de sista sidorna ur min bok och skrev klart resentionen. Det var bara essän kvar och det är nog det tråkigaste jag har gjort, är så glad att jag är klar nu halv tolv. Fast jag ska säga att jag inte har suttit och skrivit på den hela kvällen utan åkte in till stan vid sju för att fika med Lasse som jag inte sett på år och dag.. Ja eller 2 månader om jag ska vara mer exakt. Det var riktigt roligt! Var hemma vid tio och började skriva min essä lite efter det. Äntligen klar säger jag bara och tack och lov för att projektet är slut och det är fredag imorgon. Jippie imorogn ska jag fixa mina naglar super duper skoj!!!! Nu är jag hur trött som helst och längtar till sängen ska bara ta bort allt smikn ovh borsta tänderna sedan får jag sova i ca 7 timmar.

Sov gott, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0