Hej!

Idag har jag vart på bio med Pernilla Filmen var bra, har hunnit plugga lite och känns som om allt hinner bli klart. Fast ska inte ropa hej än är inte över bäcken. Mina pengar från banken kom tillbaka idag, min dag var gjord! HIhih Köpte en ny BH fick mäta och prova så nu äntligen exakt rätt storlek :) Jag skriver för att jag måste få ut orden det bara bubblar i mitt huvud.. Imorgon är det sovmorgon har bara en lektion som börjar halv ett så har jag tur hinner jag plugga lite innan sedan blir det träna, ÄLSKAR DET!!!!!  Och vet ni på fredag gör jag mina naglar, om det är okej att ha långa naglar på massage provet annars får jag avboka :/


Jag blir galen och konstig i huvudet, fattar inte..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Beea - OM ALLT OCH INGENTING <3

jag med..

2009-10-06 @ 10:31:07
URL: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0