Frankfut am Main

Hejsan!

et är lov och jag har inte skrivit på hundra år xD Men men i torsdags hade jag massage prov gick okej sedan åkte jag till syster i Frankfurt. I fredags var vi på stan och sedan åt vi lunch namnam :d Jag köpte ett pra skor och lite smink. Blir mer shopping i vekan :D!!! Igår sprang barmen mini mini plutt maraton och sedan åt vi mat på die kuh die lacht, super goda hamburgare! Efter det var vi på bio helt okej film... på tyska. Måste berätta i onsdgas köpte jag, Anna (Moose) och Isabelle biljetter till smygpremiären av New Moon :d Ska se den mitt i natten xD Det är skönt att ha kommit bort känns bar med lte semester men ändå lite tråkigt att inte vara hemma. Borta bra hemma bäst.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0