Stockholm

Igår kom jag hit, min syster och hennes pojkvän Johan möte upp mig. Trevligt trevligt. <vi gjorde inget speciellt åkte hem åt tacos och drack öl sedan tittade vi på film. Idag sov jag länge sedan åt vi frukost. Jag och syster gick på stan fick en ny Bh och en tröja :D Syster hittade en tröja till sig själv också. Blev en lunch på stan, grillad macka :) Efter det åkte vi hem tog varsin glass och tittade på en annan film. Nu är Johan här och lagar mat syster är och lämnars filmerna jag hamnade här. Imorgon vet jag inte vad som händer, kasnke åker hem? Eller så blir det på måndag. Jag längtar till jobbet till all aktivitet till Göteborg, borta bra men hemma bäst. Längtar till sommaren!


Puss sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0