Skolan!

Nu sitter jag i skoaln och ja Sandra gumman sitter bredvid och skriver i sin blogg :D Vi har samma överskrift och skrattar, lite störda är vi allt. Snart är det basmöta sedan ska jag vara med på friatextiler. Denna helgen känns ganska chill, ska hem efter skolan idag! Imorgon blire träffa madde och sedan titta på när Johanna spelar. Får la se hur det går. Jag är på bra humör iaf och det är ju det viktigaste!!! Skrattar fortfarande åt det där icke skämtet :D Igår kom jag hem vid tio efter jobbet mådde så illa att jag fick springa in på toa och spy, blev helt skakis i hela kroppen efter åt. Kändes som om halsen bara svullnade. hatar att spy, vill inte bli sjuk nu. men tror att det är pga av att jag har så mycket att göra åh att jag stressar.. xD Nu ska jag till basmötet sedan aahh hörs vi ikväll, då kommer även en länk till SANDRAS BLOGG!!!!  Bajs basj på er, skit ner dig eller ni ja blir bara arg ibland.

Puss på er! / H


Kommentarer
Postat av: Sandreeew!

hihi alltid trevligt ! :)

men du, hur faen svarar man på kommentarerna ? xD

går inte det ?

2009-05-15 @ 15:50:50
URL: http://sandrawann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0