Otur!

Jag har haft otur hele veckan, inte var det bättre igår. Dagen var riktigt mysig, var med Pernilla det blev fika och glass i solen. Efter det åkte jag hem till Ebba och ja vi pratade lagade mat, jag sminkade henne och så gick vi på promenad. När jag sedan skulle åka hem kom jag till stan fick vänta lite på vagnen och sedan kom den. Fan vad skönt tänkte jag. Satte mig och fortsatte lyssna på musik, men vagnen stod bara stilla.. Efter ca tio minuter så sa föraren att det var strömlöst så vi kunde inte köra. Efter ett tag fick vi veta att det var en polisbil som krockat med en spårvagn vid GP huset. Det tog tid att få ordning på allt. Träffade en äldre dam som också skulle till gårdsten, slapp stå ensam. Efter ungefär 50 minuter stående i stan kunde vagnarna äntligen börja åka. Vi kom till angered där vi fick en chok det är 32 minuter till bussen! Det var bara att börja gå. Kom hem vid 2 tiden, jag skulle vart hemma halv ett >.< Jaja jag har som sagt haft otur hela veckan, jag hoppas nästa blir bättre!


Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0