Min vecka.

Hejsan det var ett tag sedan. Tänkte berätta vad jag gjort denna veckan haft en del för mig nämligen. Kom ju hem i måndags som ni vet jobbade då och det gick bra, i tisdags var det inget jobb tog det bara lugnt. I onsdags var jag ledig så jag träffade Pernilla vid tolv och vi fikade åh pratade. jag köpte även Ebbas student pressemt skulle ju till henne senare på kvällen. Jag fikade med Therese innan jag åkte till Ebba och hon åkte med mig till stan. Vid sex tiden var jag på Ebbas studentmottagning och det var trevligt, pratade med lite nytt folk och åh super god mat. Jag stannade några timmat sedan sade jag adjö. Träffade Therese på stan igen och stannade med henne och hennes trevliga kompis som jag glömt namnet på.. kan vara mathias... Vi satt och pratade åh skrattade länge sedan åkte vi hem. var en kul onsdag. I torsdags var jag också ledig för då tog treorna på skolan studenten, jag gjorde ingenting speciellt lagade mat åt mamma och jobbade på kvällen. En dålig kväll på jobbet... Idag solade jag lite på morgonen och sedan träffade jag Anna i skolan och åt äcklig mat i bamba blev en glass efter det också :) Efter skolan träffade jag Madde och även vi åt glass och så satt vi på lejontrappan i solen, hur trevligt som helst! Blev trött av all värme men vet at jag inte ska klaga det håller ju inte i sig så länge... När Madde åkte hem ringde jag Therese som faktikst var i stan och så följde jag med henne och Eva till frisören. Jag satt och lästa massa skvaller tidningar så nu kan jag allt ;) Vi tog en tripp på stan senare, jag och Therese var hemma vid halv åtta igen. lade mig i soffan och tittade på tv med mamma och somnade xD Nu har jag just kommit ur duschen och sitter här. Imorgon ska det bli fint väder och jag har ingen aning om vad jag ska göra vet dock att jag ska träffa syster camilla och pappa. DEt var ett tag sedan sist. Hm ja det var min vecka det, är lite arg för att jag inte hunnit träna men kompenserar det nästa vecka. Jag måste träna nu till hösten är jag ju barngympa ledare känns som om min kondition borde förbättras en aning till iaf. Det är skönt åh veta att jag har jobb hela nästa år!

Nu har jag babblat på en massa ska inte tråka ut er mer ha det fantastiskt!

Jag önskar dig all lycka i livet och tillvaron, med tiden förändras allt. Till det bättre skall du se.





Idag du fanns i mina tankar. I faderns, sonens och den heliga andens namn, Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0