Min dag, torsdag 14/5

Idag var jag i skolan typ tjugo över åtta, helt ensam. Fick närvaro på idrotten och skulle gå men då komm anna och Sonia så vi gick en prommenad. Naturen är ju lite fin. Jag och Anna gick till ica sedan och handlade lite. Hon köpte frukost och jag choklad. Godis är ju äkta kärlek men nu börjar bli tjokis så ska dumpa min kärlek, bye bye godis :( Idag blire UNG och sedan jobbet. Igår var det utbildning inför kulturkalaset hihi det var kul, happy face!!!! Blir två utbildningar till nästa är i juni. Nästan så jag längtar. Jag är hemma nu men ska väl iväg snart. Måste verkligen få igång en regelbunden träning men ja är svårt när det händer så mycket nu hela maj. Så fort maj är slut är min kalender tom, jätte skoj >.< hahah. Jaja men nu ska jag inte sitta här mer, ha en fantastisk torsdag!

Jag längtar till Stockholm nu, till syster och ja bara skönt att komma bort :D

Jag är inte arg, inte ledsen, inte besviken, jag är ingenting. Förstår bara inte men orkar inte grubbla över det längre. Det är ingenting, jag är ingenting känner ingenting, vill inte det heller. Det är bra, tror till och med det är bättre än bra nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är visst någontong :D

Du är min underbara vän sara :D hihi,

Glöm dina bekymmer vi kan leva livet:D



<33<3

2009-05-15 @ 12:13:56
URL: http://sandrawann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0