Jag vill bara strypa dig!

Nej ni vet inte vem det är eller vad det handlar om, är iaf absolut inte den ni tror om ni skulle tro något :) Kom just hem har vart på stan med Pernilla på en kvällsfika och massa prat. Stackaren är nervös inför imorgon hon ska springa gbgvarvet, duktig är hon! Träffade även Ebba en snabbis innan och fixade födelsedagspresent. Höhö. Idag kom mina grejer från HM okej skorna var slut men de andra fick jag jag blev massa glad :D Imorgon ska jag träffa Madde, underbart!  Orkar inte berätta mer om min dag var inte därför jag skulle skriva. Men innan jag skriver ska jag bara tillägga att ni måste kolla in Sandra Wänns blogg. http://sandrawann.blogg.se/


Gaaaash att jag blir så arg blir skakig i hela kroppen, gaaaaaaaaaah! Det kommer inte sluta bra det ska det inte. Vill egentligen bara skrika på dig, bara höra min röst och veta att nu försvinner alla agrissioner allt hat alla onödiga kännslor som tar massa skit plats inom mig.jag kommer inte skrika jag kommer inte slå ska bara låta det gå. med tiden försvinner allt. Tiden läker alla sår, jag har inga sår som ska läkas men tiden fixar allt ändå. Titta på dig själv och inse det vi alla andra redan ser.  Patetiskt nog lär du inte fatta och jag skiter fullständigt i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0