Jag fick inte ens ett "take care now"

Som rubriken säger, inte ens det fick jag haha så jävla klockrent va. Jag tror nästan jag dör av skratt elller neh inte så illa men roligt var det. vet ni vad det bästa med maj månad är? Förlåt månaden började väldigt dåligt och ja usch. Sedan har jag jobbat hela månaden ska jobba månaden slut, kanse till och med jobbar som frivillig på hammarkullekarnevalen i någon kampanj mot rökning xD Lite extra betalt :) Imorgon ska jag jobba ja blir kul att träffa alla dem där sedan på fredag så åker jag till huvudstaden!!! Fan vad jag verkligen vill dit nu! Ska verkligen bli skönt att komma bort men sedan är det även bäst att komma hem. HIhi ;) Sedan är nästa vecka en hektisk vecka med massa händelser, en del jobb en del träning ja det vanliga. Sedan börjar juni och sommaren är i stort sett här, fy fan vad gött! Idag är det exakt en månad tills jag fyller år, ska bli kul. Skönt att faktiskt för en gångs skull fira den med familjen. Jag är glad jag är lycklig allt är faktiskt i stort sett underbart! Sommarlovet närmar sig med storm steg, känns skönt att sluta ettan och sedan faktiskt få börja tvåan xD Ska jobba en del i sommar det finns ju faktiskt flera anledningar till åh stanna kvar på det jobb jag har nu men sedan blir det ju att jag är fuktionär lite också. Ja nu ska jag sluta babbla på ska la hänga runt lite här hemma sedan sova. Ska ju då upp till jobbet imorgon, inte så kul trodde bara jag skulle jobba kväll men var heldag..

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0