Inte okej

Det är inte okej, det kommer aldrig att bli det heller. Jag har inte fattat vet inte om jag någonsin kommer att förstå. Jag hoppas att jag gör det men sedan så kankse det är bäst att slippa. Jag limmar på ett leende och mår okej. För er som inte ser. Ni andra vet men förstår och låter det vara. Jag fixar, med massa jobb, träning och plugg. Det blir okej då. Okej? Förstå mig och låt mig vara när jag inte vill. men snälla försök lite iaf jag vill inte bli ensam.


Jag tänker vara den jag är eller låta mig bli den jag ska bli utan att hindra det. Nu sitter jag här med sönder noppade ögonbryn, ser ut som jag gjorde i åttan/ nian xD Allt ska bli annorlunda, tror det behövs. jag duger kanse inte som den jag är, eller jo det gör jag. jag är bra, bättre bäst. Det är vi alla!  Orden bara skriver sig själv, jag är inte hungrig, inte trött bara tom.

Sov gott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0