Hemma igen

Idag kom jag hem från Stockholm, gud vad jag behövde den där tiden borta. Nu har jag kraft igen och orkar det sista. Jobbade idag och det gick kanon nu sitter jag här och skriver klart allt till fria textiler. Det ska vara klart imorgon. Har även ett svenska prov imorgon, jag hade glömt bort men åker ner lite tidigare och pluggar. Så svårt hoppas jag inte att det är.. Denna veckan ska bli rolig även om det är rätt bokad, ska se om jag hinner med lite egen tid och träning mellan allt jag ska göra. jag fick veta igår att jag fått jobbet som barngympaledare så till hösten ni då tar jag hand om småbarn :D Höhö blir säkert roligt. Jag har en metod kvar att skriva om men jag vet inte om jag orkar fast jag vill få det gjort, de andra tre är klara och ja de funkar. Dumma jag som börjar försent. Snart lov snart lov snart lov! Jag längtar jag längtar ska bli så skönt har massa skoj jag vill göra och ska göra. Det var riktigt längesedan jag mådde så här bra, mår kanon känns som flera tunga stenar har losnat från både axlar och hjärta. Riktigt jävla underbart!


jag skarttar fortfarande..

Puss sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0