God morgon

Hej hej, nu sitter jag här igen. Igår var jag på intevju för ett jobb till hösten, jag hoppas verkligen på det. Jobbade även vid telefonen senare var som vanligt. KOm hem sent och hamnade framför datorn. Sov länge idag mamma har just åkt till stan för att köpa min bussbiljett. Hihi ska bli en rolig helg, lär börja bra och sluta bra där i mitten kommer jag också ha kul. Ska bli skönt att träffa syster igen och ja bara ta det lugnt. Det suger dock att jag har så mycket att göra nu innan jag åker. Jobbade igår jobbar idag och jobbar på torsdag.. Lite segt men blir bättre nästa vecka då jag är fri. Då jobbar jag månadg samma dag som jag komer hem och fredag åh söndag. Massa ledig tid. Känns så elakt att säga nej speciellt till träning vill ju träna, förlåt Julia!  Idag känns anars som en bra dag solen skiner hyfsat bra iaf och ja jag mår okej :D

Jag ängnar dig inte en tanke du bara existeras hos andra. Allt blev så jävla fel så konstigt och det hemska är ju att det är så här det är. Det blir ett avslut det blir bra, inte för dig inte för mig men det blir ett avslut ett farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0