Första dagen på jobbet.

Kom just hem från jobbet, började kl 12:00 slutade 19 :00. Det var riktigt roligt, tror att jag kommer trivas där. Hela dagen har jag vart på jobbet så kommer nog mina närmasta söndagar att se ut. Jobbet gick helt okej fick sålt två abonemang. hihi jag sög inte iaf xD Men skönt att veta att jag alltid har något att göra sedan blir det ju en del träning också. På måndagen den 18 maj ska jag på arbetsintervju för att jobb som jag kanse får börja på till hösten. Får jag det komme rjag jobba dubbelt xD Men men, pengarna ska antingen gå till mitt körkort så jag aksne kan få bli aupaire i USA eller så sparar jag till min utbildning. Ett startkapital är alltid bra att ha. Nu ska jag skriva min tyskauppsatts.. Bajsaner sig kan den göra.. jag vet inte ännu om det blir skola för min del imorgon, jag vet inte tror inte men ja mamma vill att jag går.. Får se helt enkelt. Hoppas att ni har haft en bra söndag?

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0