Skriva lite..

Ja, nu sitter jag här har läst lite olika bloggar och är allmänt seg. Våffeldagen idag och gissa vad, jo jag har ätit våfflor :) Det var gott, sedan har jag suttit och pratat med mamma. Vi pratade om allt och ingenting, var riktigt skoj. Jag inser att jag kanske inte mår så bra som jag brukar låtsas att jag gör. Allt ät bara kaos i mitt huvud och jag vill egentligen inget annat än att bara lägga mig ner. Bara ligga riktigt stilla och andas. Men jag står ut för jag vet att det har varit värre, funderar på om jag ska ta tillbaka lite av mitt gamla jag. Den diciplinerade tjejen som är bestämd. Nu är jag bara virrig och hänger runt. Känns som om vuxenlivet knackar mig på axeln men jag är inte riktigt beredd än.. Vill ju vara barn lite till, slippa allt ansvar alla tankar på vad som händer sen. Jag vill kunna leva i nuet och bara vara, det ända jag ska tänka på är andas in, andas ut.. Men ja nu blir jag 18 till somarn och tro mig det var roligare att fylla 18 i huvudet för några månader sedan än vad det är nu. Som sagt vuxenlivet knackar mig på axeln och väntar vid nästa hörn. Fan vad allt är komplicerat..






Fan ta dig för att du har fastnat i mina tankar, vill hata dig för det men går inte. Helvete jag är ju isprinsessan..

Kommentarer
Postat av: Shermin

Ja du har alldeles rätt!

18 år har vi levt, det låter mycket men det är det inte, fast tänker man efter.. Man är ju med om något nytt varje dag så det är ju inte så konstigt egentligen hihi =)



Hur mår du då gumman ? Gick igenom kort för inte så längesen, såg flera på oss som små :D Riktigt söta va vi som påskkärringar alltså hahaaha <3

2009-03-25 @ 20:52:05
URL: http://akalillamy.blogg.se/
Postat av: sessiiiee

Sara, du är inte vuxen bara för att du fyller 18 . när du blir vuxen kommer du märka det , och när det händer , då kommer du "ta livet på allvar" eller hur man ska uttrycka det, helt aoutomatiskt.. du lägger alldeles för stor press på dej själv. man är barn hela sitt liv vare sig man vill eller inte.

18 år av ditt liv är INGENTING , man lever fram tills man är ca 80år sara... du kan inte mena att 18 år av dom 80 är dom enda där du ska kunna slappa oh ta det lugnt, man kan sköta skolan plus jobb ÄVEN fast man festar och beter sej som en liten flick på 5år... du måste lära dej att kombinera det och inte tro att du ska bli som en 35+ som har man och barn och fast anställning....

2009-03-26 @ 21:17:54
URL: http://thessiie.devote.se
Postat av: Shermin

Guuuuuud vad duktig du är!! =) Lovade mig själv att inte äta godis på 2 månader men ja har ätit på McDonalds idag (Mcfeast meny och glass) samt 4 godisar :o Inte braa alltså! Jag hade inte ätit sen i lördags innan :( Måste tagga ner med det, det är ohälsosamt fifan :s



Jag mår braa :) Livet går underbart nu faktiskt, jag har det bra med Peter, skolan är kul, livet är kul helt enkelt och det känns verkligen som att det finns en mening med allt =)



Vi va jättesöta när vi va små sådeså! Stod i min "Första bok" att du var min bästis (och då var jag 1 år hihi), mamma hade ju skrivit det då såklart.

2009-03-27 @ 00:18:38
URL: http://akalillamy.blogg.se/
Postat av: NABILLIONAIRE - jag är den nya blondinbella, fast mycket mörkare.

Du är riktigt bra på att skriva!

2009-04-11 @ 11:13:05
URL: http://nabil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0