Sitter i skolan

Jag har just nu nästan skrivit klart min dystopiska novell, bara den utopiska kvar då xD hahah men det fixar jag tills på fredag! Imorgon bblir det simma, träffa Towe och kasnke Therese. myspys på det. Idag har det vvart skola, har en lektion kvar. Sedan är det hem och tillkvällen blir det en fika me Lasse. ska bli skoj. ja och fter det måste jag antagligen åka till Tim och lämna hans mp3 osm han såååå gärna vill ha. Stackarn har vart utan den i typ 4 dagar. jaja. Min arm är mega bajs cepe och jag hatar det.´Det ända jag vill är att den ska bli som vanligt så att allt bli som vanligt. Igår var jag på promenad med angelica i nästan tre timmar. Det var riktigt rolig och skönt. Andades frisk luft och pratade gamla minnen. Vi stod varandra nära, klev några steg bakot och fick ett hyelt av mellan oss. Ingen  vågade eller ville ta det där första steget ut i vattnet. Men nu har vi mötts halvväg och det känns bra! <3  jag vet inte riktigt hur jag mår nu,ibland är allt bra men samtidigt är jag helt jävla rörlig i  alla känslor. kan brista ut i gråt när som helst eller så barar gapskrsattar jag.  och vet ni jag har ett helt sjukt behov av choklad och godis. fattar fan inte vad som är fel på mig xD Jag dumpade vinter jackan idag och  hoppas verkligen att jag sluipper ta fram den igen. Mne man vet ju aldrig det är ju Sverige och Göteborg.

Nu har jag skrivit en del och ska strax gå ner på min sista lektion.

Puwsar / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0