Melodifestivalen

Igen var det andra chansen och jag, Sandra och Elinor satt hos mig med godis, kakor, shops, ostbågar, choklad och saft framför tv:n. Det var lite mysigt vi skrattade åt bidragen och skämdes över Sverige lite då och då. Sedan blev det spela spel, kortspel satt vi länge med sedan blev det tjatigt och vi spelade memory. Gud vad längesedan jag spelade det xD men det var en riktigt trvlig kväll kändes skönt att inte direkt göra någonting men ändå ha kul. Senare på kvällen ringde Tim och han och hans kompis Toni kom hit. Båda vara la lite trötta sega och ja. Så blev att vi tjejer fortsatte med vårat Toni åkte hem efter ett tag och Tim somnade på madrassen där han fortfarande ligger kvar nu typ 10 timmar sen han somnade xD Senare idag ska jag väl plugga, har tyskaprov imorgon som ska göras och sedan måste jag skriva klart mina noveller... Hoppas att ni alla där ute har haft en trevlig helg och att söndagen blir lyckad den med trotts detta pissiga väder.

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0