Hejsan svejsan

Hej, ja nu sitter jag här igen. Det händer inte mycket i mitt liv just nu så finns liksom inget att skriva om.. Ikväll ska jag till Pernilla och äta massa onyttigt xD Men ska träna imorgon så det är lite okej :) Idag vaknade jag alldeles för tidigt och det var inte skoj.. Är jätte seg. Sandra och Elinor flyttar nu i helgen och Julia sa att lägenheten är jätte fin, måste åka och hälsa på någon dag :) <3 Hm, vad mycket som förändrats senaste tiden.. Igår avslutade jag kontakten med min kurrator. Vi har träffats regelbundet i 2 och ett halvt år! Det är ganska mycket, pratade om hur jag var när jag började där och hur jag är nu. Det kändes inte som jag det hon berättade, fan vad konstigt.. Nästa vecka blir det nog 3 arbetsintervjuer, och jag vet inte vad två utav dem är för något. Duktig jag är xD Men nu ska jag göra mig i ordning.


Trevlig helg! Saknar er <3!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad är det för arbetsinterjuver? Sommarjobb, vart i så fall? :)

2009-03-30 @ 20:57:20
URL: http://hanzki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0