Gårdagen

Igår var en slapp dag till en början sedan blev det party :) Hihi kul att få vara med dem man tycker om igen plus lite nytt folk. Kvällen slutade bra, var hemma vid två och jag total däckade för att sedan bli väckt någon timma senare av telefonen. Idag blire bio blir la skoj, kommer inte ihåg vad filmen heter som jag ska se.








Jag vill vara ensam bara vara jag slippa allt annat. För så fort något hänbder är det någon som ger mig en blick som säger fy vad du är dålig. Inom mig finns rösten som viskar hora hora hora, det är det du är. Äcklig och värdelös. Ibland vill jag tro på den rösten men samtidigt vet jag att den har fel. Den rösten är bara jag som kritiserar mig själv. Jag vågar liksom inget annat. Det insåg jag igår när jag var som jag var och allt blev som det blev, jag trodde verkligen inte jag skulle vakna idag. Den känslan var hemsk. Jag ville inte sova för jag viste inte om jag skulle vakna igen men samtidigt var sova det ända jag ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0