Fredag igen :O

Jaha nu är det fredag igen, jag har just gjort mina inlärningsmål till basgruppsmötet idag, känner mig duktig. Ska väl strax börja promenera ner till sjukgymnasten i snön,sedan blir det skolan. Jag tittar på mig själv i spegeln och ser att jag har blivit tjock! Jag har gått upp 14 kg de senaste två år en. Fatta att jag var - 14 kg för två år sedan :O Det är för mig helt ofattbart. Om jag hade varit så smal nu så hade jag ju inte funnits, hur hade min kropp då sett ut, fett behövs ju... men men jag har slutat äta godis och är inte ens sugen på det längre, iad blir min 5:e dag utan och jag har barar typ 3 veckor kvar sedan xD Min vecka har varit allmänt ointressant pluggat och träffat kompisar. Igår så var jag hos Therese, vi dracka kaffe. Ovanligt ;D Mys på att träffa henne var skoj att prata vi pratar alltid en massa. Jag söker massa jobb hela tid och ja det börjar bli liute irriterande att inte få något. Men snart orde jag väl ändå få svar? :D  Inga planer till helgen, blir väl hemmasittar helg. Men det är också lite mysigt. Blir nog att jag drar ett pass på gymmet imorgon :)

Puwsar / H

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får börja ladda upp bilder kvinna :D

2009-03-30 @ 20:58:27
URL: http://hanzki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0