Värme!

Gud vad varmt det har vart idag! Jag måste verkligen säga att värmen är jobbig och påfrestande när man jobbar ute med solen gassandes över sig. Det som är lite tråkigt är att jag inte kan ligga på solen och glassa och bli brun, men jag försöker tänka posetivt.. får ju betalt :D Idag var jag på gudrådgivning, Jenny hade bjudit med mig. Satt där med hennes mamma, syster och en kompis till hennes syster. Vi gjorde hand behandlig och ansiktsbehandling, riktigt trevligt. Nu känner jag mig jätte fräsch! Eftre det sprang jag till Droppen och tänkte se om jag kan få lämna blod. Men neh det får jag icke, inte nu iaf men om några år kanske. Mitt hemoglobinvärde var förlågt... Men det skulle nog höjas om ett par år sa sköterskan, jag hoppas på det. Känns lite snällt opch som en god gärning att lämna blod. När jag satt i väntrummet och hade fyllt i pappret ja då träffade jag Lise-Lotte, som jag sa till henne man träffar folk på alla möjliga konstiga ställen. Ett oväntat möte. Efter det åkte jag bara hem och nu sitter jag då här. Imorgon kommer lönen även den blev överraskande bra, underbart! Det tråkiga är att jag inte kan handla fören på fredag eller  lördag, jobbar nämligen imorgon.. Nu ska jag äta kvällsmat, kanske se lite på SATC och sedan sova.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0