Update

Hejsan i värmen!

Nu är det lördag kväll och jag har just kommit hem från Lilleby med Sandra. Vi har legat och gottat oss i solen hela långa dagen, ett och annat bad blev det också. Det var riktigt mysigt där uppe på klippan, vi satt där och åt vattenmelon, jordgubbar, persikor och bullar medan vi tittade på den fina utsikkten och njöt av solen. En underbar dag helt enkelt. Imorgon blir det nog ungefär samma som idag fast vi åker nog till ett annat ställe, kanske ut till saltholmen och tar någon båt ut till någon ö. Solen ska ju skina imorgon med så vi ska passa på och bli mera bruna. Ja det var min lördag det, väntar nu bara på att Sandra ska ri ga och sedan komma hit.
   Igår var en vanlig vardag, jag jobbade. vaknade hos Therese vid sex tiden och började knalla hemåt. Väl hemma åt jag frukost och sedan bytte jag om och gick till jobbet. Jag är målare nu och målar saketen jag så duktigt hjälpte till och bygga förra veckan. Dock blir det jobbigt att måla när solen gassar över en hela dagen, jag fick en ful bränna.. fast den fixade till sig idag. På lunchen bjöds det på grillning, blev korv med bröd och vi var snabba efter lunch så vi var klara vid tre och fick gå hem. Det förtjänade vi efter en hård arbets vecka. Åkte in till stan efter jobbet och ja där träffade jag Sandra, jag köpte en klänning och ett par skor och hon ett par skor och en kjol. Äntligen fick jag spenderat lite utav mina pengar. Senare på kvällen blev det så att jag åkte in till stan i min nya fina klänning och träffade Pernilla, Alex och Christoffer. Vi hamnade på Park Lane. Det var queer kväll så det var lite spännande men roligt. Jag och Pernilla dansade hela kvällen både på dansgolövet och inne i baren där det bara spelades schlagermusik. Var rena karaoken där inne i baren. När kvällen led mot sitt slut hade både jag och Pernilla sjukt ont i fötterna, aldrig mera högklack ocg massa dans säger jag bara.  Ja det var det och nu tackar jag för denna gång. Hoppas att alla ni där ute har det lika bra som jag i detta fina väder!


Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilket sött linne :D

2009-07-05 @ 20:24:44
URL: http://hanzki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0