Torsdag 18/6

Hejsan!

Idag blev det iget gårdstensjobb och bygga staket, det spöregnade imorse så vi fick ledigt :D Glada jag! Har mest sovit det behövdes väntar på att syster Petra ska komma sedan ska jag iväg till telefonjobbet. Var där igår och det gick okej blev en fika med Madde på kvällen också, hon fick tillbaka sin laddare. Mamma var på Liseberg igår med jobbet och hon vann stjärnvinst på kexchoklad, mumma! Nu är det två dagar kvar och ett paket har kommit med posten, får inte öppna.. Paniken har inte kommit än, konstigt.. Hahah brukar alltid vara nervös inför födelsedagar mest av nyfikenhet, vill veta vad jag får (a) Ja nu ska jag ringa chefen och ta reda på om jag jobbar imorgon, hade vart kul åh slippa men ja skulle ändå bara vara fram till 12:00 så borde fixa det. Hoppas alla får en trevlig helg och en glad midsommar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0