Tisdag 9/6

Hej!

Jag är hemma, skulle ha jobbat men klarade inte det. Plus att jag har ont i käken och ja ska till tandläkaren imorgon och se vad som är fel.. Har just suttit och tittat igenom gamla bilder, de är två år gamla och är från min sista sommar i Aachen hos systern min. Massa minnen. Imorgon börjar sommarlovet, känns inte som det över huvudtaget men men jag klagar inte. Snart fyller jag år, tio dagar kvar imorgon, tiden går fort och jag blir gammal xD Nu ska jag strax in i duschen och sedan titta på de desperata hemma fruarna, älska tisdagar ibland. Sommarlovet känns kortare och kortare för varje år som går, men känner att iår blir det mycket jobba och lite mindre ledigt. Inget jag klagar över, har kanske råd åh ta mitt körkort nästa sommar då. Jag vill jag vill jag vill! Hade vart gött åh ha så att det kan bockas av från listan, en del möjligheter öppnas ju då också. Men får se när det blir av. Jag slänger in lite bilder från sommaren 2006, bilderna jag tittade på. Jag ser annorlunda ut, ser verkligen att jag har vuxit och förändrats, fast det har vi alla. Saknar mitt lite längre hår dock.. xD

Puss



Hoppas på sol och värme så man kan bada!


Saknar Aachen lite också, var väldigt fint. På bild, Franck, Oskar, Jag, mamma och Karin.


Där var jag allt lite liten xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0