Systers födelsedag

Hej!
Tänkte börja att säga grattis till min syster Malin som ja blir ett år äldre idag. Nej du är inte gammal än det är du när jag fyller det du fyller idag. Än så länge kan du känna dig lugn <3 Hoppas att du har haft en kanon dag, vi ses snart det ska bli super kul. Måste även säga grattis till Lasse som fyllde 18 år igår. Idag har jag bara jobbat precis som jag gjorde igår. Först målade jag staket hela dagen sedan så satt jag och ringde hela kvällen. Igår var den bättre kväll än idag men jag klagar inte. Solen skiner fortfarande och det är riktigt varmt ute, hoppas att det håller i sig men man vet ju aldrig.. Det är ju Sverige och svensk sommar vi upplever. Imorgon blir det inget telefonjobb på kvällen så jag ska ta mig en tripp på stan, kanske kan hitta något nytt. Jag ska inte tråka ut er mer med allt jag skriver om typ bara mina dagar som består av jobb, jobb och mera jobb. Hoppas att ni alla där ute har ett fantastikst sommarlov oavsett om ni jobbar eller är lediga. Slänger med en bild på mig och Sandra från i helgen när vi var i Lilleby och solade. Jag kapade bara av bilden lite högre upp.. :D



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0