Sveriges nationaldag

Hejsan!

Idag har jag en seg dag, vaknade kvart över nio av att telefonen ringde.. Gick upp åt frukost med mamma och tog det bara lugnt. Tog ett långt varmt bad efter det, kände att det behövdes. Vid halv tolv satt jag framför tv:n och tittade på The tyra banks show. Lite töntigt men kul. Jag somnade i fotöljen när det var slut men väcktes än en gång av telefonen lite över ett, nu var det Therese som ringde. Blev till åh prata i knase 30 minuter :) Jag fortastte sova lite efter det, nu har jag nyss ätit middag med mamsen. Jag sitter fortfarande i pyjamas men funderar på att ta på mig ordentliga kläder. Något borde det la allt bli av denna dag. Igår var en trevlig dag, fantastiskt skönt att träna, hann med ett pass innan jobbet. Blev MRL och jo idag har jag träningsvärk. Smärta är bra. På jobbet igår blev jag glad, fick mer provision än vad jag hade förväntat mig vilket innebär att jag får bättre lön än vad jag trott. Kommer inte vara pank något i sommar. Vilken lättnad. Igår efter jobbet var jag hos Pernilla som jag har skrivit, vi åt grillat kött, hemmagjord klyftpotatis och sallad. Efter det gick vi en liten promenad sedan åt vi jordgubbar med glass. Var en riktigt trevlig kväll. Neh nu ska jag få tummen ur röven och ta på mig och eventuellt sminka mig..

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3



Jaa 3 skoldagar kvar ååh ska bli så skönt :D Ska du till Tyskland nåt i sommar? :) Puuuuss <3

2009-06-07 @ 09:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0