Skolavslutning.

Hejsan!

Idag slutade skolan, nu har jag gått ut ettan gång nr.2 känns helt okej. Äntligen får jag fortsätta till tvåan. Var en lugn dag, var hos tandläkaren innan skolan också. Betygen blev bra, inga G så jag är nöjd. Klarade av mitt eget mål. Vi fick bilden från natursminkningen och guuud vad nöjd jag är. Den blev riktigt fin. Mångas blev fina, såg inte allas men men. Efter skolan var jag på stan med Anna vi åt på Mc donalds och sedan sprang vi runt i stan. Provade massa kläder inne på Gina och ja en del skor lite här och var. Träffade Sandra och Elinor en snabbis och kramade hejdå till Elinor som åkte till Karlstad på obestämd tid. Sedan träffade jag mamma och åkte hem. Vid fyra ringde jag Therese och hon givk till mig i regnet, vi fikade med bullar och kaffe. Hon gick hem för ca. en timme sedan och nu sitter jag här. har lyssnat lite på musik, sommarlåtar även om det inte känns som sommar. Imorgon är det träning och sedan jobbet som gäller. Efter det är jag ledig fram tills på måndag. Hihi ska bli en trevlig helg. jag kan inte fatta att det är lov känns så konstigt, vi har patat om det hur länge som helst och nu är det här.. Vart tar tiden vägen?

Puss

Kommentarer
Postat av: Bea

Tycker du är as duktig som inte har några G.. du borde va stolt!!

och tack! du förtjänade också ett!

2009-06-11 @ 16:08:07
URL: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0