Min födelsedag

Jaha, igår fyllde jag år. Nu är man då gammal ;) Väcktes av mamma och syster Petra vid nio tiden, fick lite pressenter bla. en tröja, hårtork och en vinflaska. Vi alla tre tog det lugnt på förmiddagen och sedan vid halv ett kom mammas kompis ocg Syster Malins svärföräldrar hit. Vi åt den goda tårtan som jag och Petra hade bakat på fredagen men jag dekorerade den :D Super fin var den. Nu fick jag fler pressenter bla. Min efterlängtade SATC BOX!!!!!!, pengar, bok, drinkbok ja.. På kvällen åkte jag mamma och Petra in till stan, där mötte vi Peter och Lina. Vi gick till en grekisk restaurang och åt god mat och pratade bort några timmar. När det då sedan hade börjat bli kväll mötte jag upp Pernilla som fyller år idag, GRATTIS GUMMAN!!! <3 Vi gick runt lite och ja sedan var vi helt enkelt ute och firade. Blev någon drink, några cider, massa prat och skratt och några timmar på dansgolvet. Hade super kul. Efter det när kvällen avslutades mötte jag upp Lasse på järntorget, vi prommenerade till brunnsparken gick in på donken och sedan satte vi oss på centralstaionen för att vänta på spårvagnen. Hade ju missat sista vagnen sedan länge så var bara till åh vänta på den första, som tur var hade prommenaden från järntorget tagit lite tid så vi slapp vänta så länge. Jag var hemma och låg i säng vid sex tiden på morgonen, men ja det var det värt. Fick firtat min födelsedag rejält i år, gammal blir man bara en gång nu blir jag bara äldre.

Söndag idag och det har regnat, jag ska strax sätta mig i soffan med täcke och kexchoklad och titta på massa sex and the city avsnitt :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0