Midsommarafton

Glad midsommar på er alla! Idag har vart en seg dag, Madde kom hit men hon blev sjuk så åkte hem. Har bakat tårtbotten idag för imorgon. Har även ätit midsommar mat med mamma och Petra. Jordgubbar med glass och grädde, gräslök, gräddfil, köttbullar, potatis och ja så åt de även sill.. Men mumma var det på all mat! Imorgon fyller jag år, det känns lite konstigt emn ska vcäl samtidgt bli kul. Födelsedagar är lite överskattat har jag kommit på. Nu ska ni få ha en trevlig kväll och jag och familj ska ut på prommenad.

Puss

Kommentarer
Postat av: bea

Hej, inom kort startar en tävling på min blogg! Ju fler deltagare desto finare priser! Anmäl dig på mig blogg! :)

2009-06-20 @ 21:59:42
URL: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0