Måndag 8/6

Hejsan.
 
Jag har haft en jätte trevlig helg, i lördags var jag hos Therese och åt god mat och drack öl. Vaknade där på söndag morgon, mådde piss. Gick hem, åt frukost och bytte kläder sedan bar det av till jobbet. Det gick fantastikst bra på jobbet igår, hoppas på samma succe ikväll igen. Eftre jobbet träffade jag Madde och vi åkte till henne. Där åt vi lasange, pratade och tittade på film. Mysigt mysigt. Åkte hem idag vid ett tiden kom nyligen hem då jag stannade ett tag i angered och pratade med Sofia. När jag kom hem låg det ett brev från pliktverket och i augusti antagningsprövar jag för lumpen. Jag vet inte längre om jag vill göra lumpen men jag vet att om jag får göra den så kommer jag nog tacka ja.. Får fundera på det.. Har nyss ätit jordgubbar med grädde, mumma! Nu ska jag ta på mig ordentliga kläder, borsta tänderna och sedan knalla mot jobbet. Imorgon är det sista skoldagen den inkluderar filmtittande och leka lekar, höhö. Ska även jobba imorgon, aningen segt med tre dagar i rad men jag får stå ut. Längtar till den 25 då lönen kommer :D

Till den anonymaperson som kommenterat mitt förra inlägg med en fråga " ska du åka till Tyskland något i sommar?"  Svaet är att jag inte riktigt vet, får se vad jag hinner med. Men mailn och familj kommer upp till Sverige lite också så dem får jag träffa ändå. Anonyma person skriv gärna vem du är om du kommenterar igen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0