Måndag 15/6

Hejsan svejsan!

Jag kom just hem från telefonjobbet, idag var en skit kass dag.. Sålde inget men men, började på nytt projekt så ksyller på det. Igår var det middag för lite kompisar hos mig. Firade min födelsedag lite tidigt. Blev tacos och tårta, jag och Madde hade dekorerat tårtorna heeeelt själva :D <3 Hihi var skojsigt, tack alla för att ni kom.  Idag var jag hos Selma och hämtade arbetskläder, ska ju jobba i Gårdsten nu några veckor, måla staket. Blir en massa jobb, har ju telefonen vissa kvällar också fast iof stannar jag nog inte där länge till.. Får se. Snart midsommar snart födelsedag snart en massa saker :D Nu ska jag titta på Satc, jag äääälskar den serien och jag ska ha boxen på min födelsedag annars blir jag ledsen. I värsta fall får jag köpa den själv :) Höhöh. Men hoppas ni har haft en kul helg, det har jag. Nu har vi en ny vecka framför oss och idag sken ju faktiskt solen så lyckat :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Bea

Du får betalt för att inte ha sålt nåt, skiit va nice de låter :D Hoppas ditt lov är bra än så länge! :)

2009-06-18 @ 13:03:52
URL: http://beewa.blogg.se/
Postat av: Bea

Du får betalt för att inte ha sålt nåt, skiit va nice de låter :D Hoppas ditt lov är bra än så länge! :)

2009-06-18 @ 13:03:55
URL: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0