Jag kommer aldrig sluta bli förvånad.

Idag hade jag bara en lektion och det var svenska, hade svenksa prov då.. det gick okej. Sedan åkte jag hem lagade mat och nu sitter jag här. Ska iväg till gymmet senare. Ska gå på bodystep, imorgon blir det jobbet. På torsdag är det träning som gäller  och så ska jag antagligen träffa Towe. Sedan på fredag har inte jag någon lektion så jag ska bara träna  tror jag och sedan jobba. Efter jobbet blir det hem till pernilla och mysa. Tilläter vädret det ska vi grilla! Ja det är väl det som jag vet.. Ska jobba på söndag med, det är min sista söndag sedan blir det bara veckodagar! Snart fyller jag år, blev påmind om det igår xD Haha ja jag har inte riktigt tänkt på det än, fast idag så skickade jag min önskelista till syskonen.  Klockan går rätt segt ska inte träna fören vid fem. Idag äntligen får jag se de desperata hemmafruarna, inte sett dem på tre veckor :O Lite ovanligt för att vara jag. Men jag har faktiskt överlevt. Får la ta och köpa alla avsnitt snart.. De som finns ute då. 

Tiden går bara fortare och fortare känns som om den flyger förbi. Juni har nyss börjat men känns redan som om det leder mot sitt slut. Fatta hur fort sommarlovet lär gå. Så länge det blir roligt struntar jag i hur fort det går.

Turn back time... Nej tack!

Puss Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0