Fredag 5/6

Hejsan!
Nu är det fredag och jag är ledig fram tills på tisdag sedan är det avslutning på onsdag. Lov, lov lov! Fast egentligen är jag bara ledig imorgon för jag ska träna idag sedan jobba. men vet ni eftre jobbet ska jag åka till Pernilla och grilla och äta jordgubbar med glass :D Mumma! Imorgon är bara träningen inplanerad sedan får jag se vad dagen har att erbjuda. Söndagen ser ut som de senaste söndagarna har gjort, jobba, jobba, jobba. Blir även jobba måndag, tisdag och torsdag. Men det är bara skönt, har något att göra om dagarna och lite fasta rutiner. Nu ska jag klä på mig och äta sedan är det dags att åka till gymmet. Imorgon är det exakt två vekor kvar tills jag fyller år! :D


Tror inte riktigt Ni har förstått, det handlar inte om Er. Det är en gåta, min gåta. Endast jag kan svaret och vet hur den ska lösas...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0