Första lediga dagen.

Hejsan!

Idag är min första lediga dag sedan skolan slutade, är ledig fram tills på måndag. Super skönt! Idag och imorgon ska jag träna på söndag blir till och fixa i ordning allt inför min middag. Ska bli kul att få träffa kompisarna :) Får se vad jag hittar på idag innan träning, igår var jag och handland med mamma sedan åkte jag till jobbet. Min käke är bättre nu, har inflamation i den men när jag nu då inte äter mat som ska tiggas så kan den läka. Hoppas på att kunna leka lite med Sandra, var jätte längesedan :O Men det är nog mitt fel för jag jobbar hela tiden. Det känns inte som sommarlov, regnet öser ner och jag har bara inte kommit in i kännslan... Bara solen och värmen kommer ordnar sig nog det på noll tid. Nu ska jag kolla lite grejer på lumpen.se så ni får ha det bra. ha en galen fredag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0