Årets första dopp!

Som rubriken säger så tog jag årets första dopp idag.. Jag vet att det är sent men har inte hunnit innan. Men idag efter jobbet åkte jag och Jessica till H-bryggan och jag doppade mig men inte hon. Var kul att träffa henne och var en trevlig kväll. Igår var jag iaf på konsert med min bror, det var riktigt kul. Vi såg Morressye ( stavning ) och han var okej. Det var en utav mina födelsedagspresenter.. Ja igår jobbade jag då på dagen som vanligt och det gjorde jag även idag. Trivs på jobbet, är kul att vara aktiv och göra saker. Imorgon blir det jobbet och sedan ska jag på en hudgrejs möte och efter det blir det in till droppen och ja lämna blod eller iaf testa mitt blod och se ifall jag kan bli blodgivare. Lite duktig ska man allt vara :) Helgen ser ut att bli fullbokad men jag får se vad jag gör. Nu sitter jag här och pratar med en kompis på msn och i bakgrunden hör jag allsång på skansen som mamma tittar på. Åh just det måste berätta att jag redan har tittat klart på sesong 1 av SATC och är inne på sesong 2 nu :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0