13/6

Lördag ida och jag har nyligen kommit hem. Åkte från Sandra tidigt imorse,sov på hennes soffa fter att hon, jag och Julia tittat på spökfilmer och ätit chips. En trevlig kväll. Igår öste regnet ner och idag skiner solen mellan molnen, nu börjar det kännas som sommar. Jag handlade det sista inför middagen imorgon och nu väntar jag på att Madde ska göra sig i ordning och åka hemifrån och komma till mig. Det är tråkigt att vänta och radion spelar bara dåliga låtar.. Ju mer jag tänker på att jag ska mönstra i augusti ju mer vill ja klara det och bara veta att det gick. Funderar fortfarande på om jag vill göra lumpen, men det lutar faktiskt åt att göra den och klara den om jag nu får. men det märker vi i augusti. Helgen är inte slut men det är skönt att vara ledig, nästa vecka är jag fullbokad..
Vet ni, idag är det en vecka kvar tills jag fyller år. Förut kändes dcet som om att det skulle vara något lite speciellt men neh jag blir ju bara ett år äldre.. Det händer ändå varje år. Det känns som om jag bara babblar på om massa strunt så jag ska låta er vara. Ha en kul lördag!


Patetiskt är det, riktigt patetiskt!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0