Trötthet

Hejsan hejsan!

Kom just hem från jobbet, har lunch nu. Blev lite tidigare än vanligt men jag var klar med mitt. Mamma står i köket och lagar mat, gid vad hungrig jag är. Jag ska strax sätta mig och titta på SATC, sesong 6 nu. Haha. Igår var jag riktigt trött, somnade eller slumrade nog på jobbet någon gång och sedan somnade jag i soffan vid fyra när jag kom hem. Mådde illa också hade massa huvudvärk och magkramper. Blev inget TP för mig.. Men idag sk jag dit, två veckor sedan sist. Men igår så duschade jag vid 5 tiden och sedan tittade jag lite mer på tv, fast efter ett tag kände jag att jag inte riktigt kunde hålla ögonen öppna så gick och la  ig. Sov lite drygt tolv timmar. Vaknade ett tag vid halv 5 på morgonen och ville då ha min mobil. Jag givk upp och letade men hittade den inte. Fick panik, får alltid det sedan jag tappade min förra. Jag tänkte att jaja jag får väl ringa den då och det gjorde jag men det hördes inget fatän det gick fram signaler. jag blev skit sur för att jag hade den på ljudlös.. Två minuter senare ringer hemtelefonen och jag svarar.
- Hallå!?
- Ja, du ringde?
- Öh.. Ringde jag till dig?
- Ja!
- Vem telefon svarar du i?
- Min.
- Aha, vilket nummer rinde jag till?
- 07********
- Oj då slog jag fel.

Klick

Ja sås såg smatalet ut mitt i natten. Jag hade slagit sista siffran fel, Han som ringde mig hade exakt samma nummer som jag förutom sista siffran. Lite pinsamt sådär mitt i natten. Mamma hade vaknat och kom upp under tiden jag stod i telefon när jag lagt på frågade jag henne vart min mobil var. Den låg inne i grovköket med dörren stängd, där hade jag inte letat. Hon hade lagt in den där och ständt dörren för att den hade börjat ringa vid nio igår och jag sov. Hon ville inte svara och tyckte det vra irriterande med ringsignalen. Min mamma är allt lite söt ibland xD

Nu ska jag titta på SATC och sedan äta lunch.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0