Lördag 18/7-09

Hejsan!

Idag har jag sovit ut! Vaknade först kl 10:00 vilket var skönt. Somnade tidigt igår trotts att det var lördag. Igår var jag och fikade med Pernilla, vi åt hallonpaj. Hon åker till landet nu i tre veckor så vi passade på att ses. Idag har jag umgåtts med familjen, vi alla var i angered och fikade. Sedan var vi inne och hyandlade massa kläder. Malin köpte kläder åt baren men jag fick lite jag med. Äntligen beställde jag en tid hos frisören! Nästa fredag så sk ajg klippa mig och noppa ögonbrynen. Jag längtar. Lönen kommer ju och den är till för att spenderar ;) Jag har ingen aning om vad som händer ikväll, kanske träffar en kompis eller så stannar jag hemma och umgås med familjen. Elle ja jag ska vara med familjen ändå så blir bara att umgås lite kort med vännen min, om jag orkar.  Jag har nog tre veckor kvar på jobbet, känns lite konstigt att inte vara ledig alls nu på lovet, men pengarna lockar mer än ledighten. Just nu sitter jag och kollar efter en digitalkamera jag kan köpa, får väl bli en tripp till Netonnet igen..

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0