Liten update

Hejsan hejsan!

Trotts att jag är ledig från TP så hinner jag inte med att sitta framför datorn och skriva. I måndags kom syster Malin och syskonbarnen Oskar och Karin. Jag jobbar ju hela dagarna med att måla källargolv och väggar så vi ses mest på kvällarna. Igår var jag och Malin på bio, vi såg harry Potter. Den nya filmen hade ju premiär. Visst var den bra men jag som bara har läst bok nr 1 hängde inte med så mycket. Efter det gick vi till 7 ans och tog en öl. Mysig syster tid. Idag var mamma och dem på bio, såg två olika barnfilmer. Sedan var jag ute med dem i dalen och ja de fick leka av sig. Jag är aningen trött men ska 5träffa en kompis senare så lär ka bli sent ikväll.. Det händer inte så jätte mycket i mitt liv just nu jag jobbar ju som sagt en hel del. men ska försöka skriva om de där tillfällena då jag gör annat än jobbar.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0